Drömmar-dag. YAY.

Hejhejhejhejhejalla!
Idag (Måndagen skriver jag om nu vah vah vah) har jag haft en "hej jag drömmer mig bort till Stockholm och bor där. Andas musik, lever musik, sover musik, äter musik, jobbar musik osvosvosv och shoppar asset av mig"-dag.
Har tänkt på det hela dagen! Vill vill vill vill ska vill ska vill ska ska ska vill. Typ.

Sen har jag hunnit med att rensa mina lådor med. Ja, jag har faktiskt hunnit med det även om de där tankarna tar upp en hel del tid. Hehe. Men det gör inget, dom är rätt nice alltså. Jag har även sprungit en liten runda som jag lovade igår och åh så skönt det är efteråt! Men under tiden håller man ju på o spricka. Hehehehehe.  

Imorgon är min gullebror ledig. Mysigt. Det känns bra när han är hemma. Även om han håller på med sitt och jag med mitt och vi överöstar varandra med olika sorts musik. Så är det ändå skönt när han är hemma typ. Hihi. 
Imorgon ska jag torka och dammsuga lite i mitt rum. SÅ HIMLA DUKTIG ÄR JAG. Hehe. Ska även ta mig en powerwalk. Det blir ingen spring-tur imorgon alltså.
YAY.
På fredag åker jag till Maria. Och på lördag tar vi tåget ner till Stockholm och har det mysigt i ett par dagar. Efter Stockholm hänger hon med mig hem. Underbart! Mår så bra när jag är med min bästa vän <3.

Förövrigt hittade jag en massa kul när jag rensade idag. Bland annat ett GULT lejon (okej dom brukar vara gula. men med tanke på att min anka HAHAHA också är gul är det ju lite komiskt.) kommer så väl ihåg det lejonet. Jag gjorde alltid olika frisyrer på honom när jag var liten. Hahaha. Shit alltså.

På tal om mitt lejon lixom...

... oså saknar jag fröken Picasso lite (ganska mycket) för mycket nu! <3

Nehe om man skulle ta och sova lite kanske... Ja, jag tror det.
Hoppas ni har ett värdigt sommarlov (eller semester)!
Om ni har något kul att berätta så gör gärna det!

Sluta aldrig kämpa. Sluta aldrig dröm. För en vacker dag... en vacker dag!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Cherie

PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2009-07-07 @ 11:41:34
Postat av: Melissa

SV: åh tack så mycket :D

2009-07-07 @ 21:26:20
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0