Godnatt!

Hejsan!
Japp, en promenad blev det. Vet inte om jag kände mig speciellt mycket piggare dock. Men det är ju alltid skönt med lite luft och motion ändå :)!

Nu har jag precis krypit ner i sängen faktiskt. Kände att jag behövde lägga mig lite mer i tid idag!
Imorgon ska jag försöka ta tag i att rensa mina lådor här i mitt lilla rum. Vilket jag har tjatat om i flera dagar nu att jag ska göra. Vi får se om jag orkar imorgon!

Dessutom ska jag ta mig i kragen och ut och springa med! Känner för att komma igång lite. Och dessutom, om man drömmer om en framtid på scen och ett artistyrke som jag gör, krävs det en bra kondition faktiskt. "Det är ju det där flååååset, du vet!!!" Haha.

Nehe det var väl allt för mig ikväll!
Hoppas att ni har haft en bra helg och att ni tar hand om varandra!

Puss och godnatt!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0