Shopping. hjärta. hjärta. hjärta.

Japp. En tur till Linköping blev det och idag har jag typ shoppat asset av mig. omg.
Hahaha det roliga är att jag bara har shoppat på Gina. Men som sagt, jag älskar det! 
Vi gick nog inne på Gina i en och en halv timma ena gången idag (ja. vi gick dit sen igen). Provade kläder, ringde Maria, ringde mamma, hade beslutsångest osvosvosv. Hahaha. Kass.

Johanna i provrummet:
- Aaaaaaah. Det är livsfarligt att gå här inne med för lite pengar....
... med för mycket också förästen!
HAHAHA så jävla sant!

Slänger in en bild på lite av det jag köpte!
Har inte hunnit ta några egna bilder då vi kom hem vid halv fem
och sen har jag inte varit hemma ikväll.



Skjortan - riktigt nice med ett skärp i midjan och ett par leggins till.
Kjolen - jag. är. kär.
Linnet - fanns ingen bild på hemsidan. Men det är i alla fall svart oså står det "LOVE ME. HATE ME" på i silver. Mums.
Shortsen - som hittat. Fanns ingen bild på dom heller. Men dom är i alla fall rosa/röda. Älskar den färgen!
Halsbandet - Samma färg som shortsen. Ingen bild. Fett nice.


Japp. Så ligger det till.
Nu ska jag sova!
Hoppas ni har haft en mycket härlig dag!

Allt har sin mening! 
/Malin

Ps. Nej. Vi gick inte bara inne på Gina i fyra timmar. Även om jag gärna hade gjort det. För den är ju lätt härligast, finast, skönast, farligast och bäst. Eheheh.

Kommentarer
Postat av: Maria

Malin Gina Picasso ::

Ily <33333

2009-07-25 @ 13:01:00
URL: http://ladyluck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0