I just want you to know...

Ja ni, här händer inte alls mycket. Helgen har varit ganska seg och slapp. Men visst är väl det skönt det med ibland.
Men jag är så trött. Så trött. Så trött. Jag förstår inte varför egentligen, jag tycker jag sover mer än vanligt. Fast jag tror att man blir trött av att inte göra något alls.
När jag inte gör så mycket tänker jag väldigt ofta, då jag är en tänkare, hehe. Det kan vara allt ifrån kläder och outfits till musik, framtiden, livet och kärlek etc.
Och på tal om det...

... så ringde jag upp min bästa vän Maria igårkväll. Vi pratade om allt och ingenting som vanligt. Men en sak vi pratade om är lite extra intressant och tänkvärd faktiskt. Vi kom in på hur våra liv hade sett ut om vi inte hade haft Marie Picasso? Och om vi aldrig hade lärt känna varandra?

Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan Marie Picasso eller min bästa Maria och jag vågar inte ens tänka tanken av hur det hade sett ut. Det skulle inte gå helt enkelt!

Jag vet att många kanske inte förstår sig på hur man kan se upp till någon (för det är precis det jag gör) så mycket som jag gör till Marie eller hur man kan vara så "galen". Det finns många som inte förstår hur det känns att träffa sin förebild och absolut största idol, stå längst framme vid scenen och höra sången och musiken live. Men jag tror att man måste uppleva det själv för att kunna förstå faktiskt. Och jag vet att det är många som tycker att det är hur löjligt som helst. Men ni får helt enkelt tycka att det är löjligt, för när det gäller det här så bryr jag mig inte det minsta :).
Jag tror dessutom att alla har någon man verkligen ser upp till och skulle vilja träffa innerst inne egentligen.
Marie betyder obeskrivligt mycket för mig! Tack för allt du ger och har gett mig <3!

Detta är ett så otroligt bra exempel på att allt har sin mening. Jag menar, hur stor är chansen att jag hade mött bästa Maria som bor 40 mil ifrån mig om jag inte hade gått in på Maries hemsida?
Det är meningen. Ett mirakel faktiskt! Och jag är så enormt lycklig över att jag har dig! Du är min andra halva. Du är både som en syster och bästa vän för mig. Du är den där bästa vännen man alltid har önskat att man hade. Den man kan dela allt med. Och det kan jag verkligen göra med dig, du är bäst! Och jag längtar så enormt mycket tills vi flyttar till Stockholm och kan leva våra liv mer tillsammans och inte såhär långt ifrån!

Ni vet att jag är otroligt tacksam över att ha er i mitt liv!
Jag älskar er!


Första gången jag träffade Marie och såg henne live :).
 

Jag och min bästa vän
Maria. För alltid <3.


Jag kommer säkerligen skriva mer om detta en annan dag. Men jag ville bara dela med mig lite av tanken. För ibland måste man nog stanna upp och tänka på allt fint man har i sitt liv. Dessutom (i alla fall försöka) visa hur tacksam man är över det. 

Nu ska jag ut och gå en sväng och försöka piggna till lite :).
I believe!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Peppe

Älskar dig töntdeppe <33333333333333333333333333

2009-07-05 @ 18:47:48
URL: http://ladyluck.devote.se
Postat av: Mrs DeGraw

jag vet hur det känns att det känns att se sin idol live o.s.v. :) <3

2009-07-05 @ 23:08:44
Postat av: Amanda

Fan vad gulligt skrivet :)

2009-07-06 @ 00:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0