It´s a winning streak!

Hej!

Första inlägget i en helt ny blogg. Ja, för nu hade även jag tänkt börja blogga om mitt fantastiska liv! I denna bloggen kommer jag att skrika om lite allt möjligt. Säkert en hel del känslor, tankar och funderingar som snurrar runt i min blonda hjärna, eheheh. Lite kläder och smycken, mode, musik, shopping och lite jag helt enkelt.

Första inlägget är alltid svårast, för vad ska man säga egentligen? Men jag hade tänkt börja med att berätta lite om mig själv faktiskt.

Jag heter Malin och är sjutton år (Läs: IMORGON). Bor för tillfället i en liten mysig stad mitt i Sverige men drömmer som sagt om ett liv i Stockholm. Jag älskar att sjunga och drömmer om en framtid som artist. Jag är blond och smart, glad för det mesta, positiv, shoppoholic, musikberoende, galen, ginatricot-freak och vegetarian. Förhoppningsvis lite snäll och omtänksam också, älskar att vara det och framförallt, jag gör mitt bästa för att vara det.

Jag älskar min familj, min biff, att shoppa, sjunga, musik och givetvis min förebild och idol Marie Picasso. Kläder, smycken, Picassokonserter, Gina Tricot, rosa, bobsaft, djur (Ska skaffa hund sen när jag har tid för en), kramar, solen, Stockholm, kärlek, sommaren, att skratta, att prata, mariekex, pussar, att vara lite galen ibland och säkert mycket mer än så.

Jag har för tillfället sommarlov men efter det börjar jag mitt andra år på omvårdnadsprogrammet.
Men, du vill ju jobba med musiken tänker ni kanske då? Japp, det stämmer. Det vill jag och det ska jag.  Men jag gillar att ta hand om människor, att hjälpa till och finnas där. Jag tänkte också att det kan vara bra med en utbildning där man blir något och som man kan ha att luta sig lite mot tills vidare. Och det är ju inte helt fel att lära sig att jobba med människor heller, eller hur? Dessutom har jag en hel del tillval med musik, YAY. Så ungefär så tänkte jag och just därför går jag där.

Som ni såg så älskar och gillar jag en hel del. Det finns självklart saker som jag ogillar också. Men åh, jag känner verkligen inte för att skriva om det just nu. Så vi tar det vid ett senare tillfälle tycker jag!

Vad mer ska jag säga.. JO, jag har ett litet rum, med en rosa vägg (dom andra är vita), en gul anka i sängen och en garderob som håller på att trilla ur väggen pga översvämning. Men vad gör väl det? Åh, jag älskar det!

Nehe ni. Nu är det bäst att jag släcker lampan och sover lite. 
Glöm inte att ta hand om er och alla runt omkring!

Jag håller tummarna för en varm och solig dag imorgon!
Puss och kärlek!
/Malin


Kommentarer
Postat av: En av de sjungande köttbullarna

LAAAAAAAALAAAAAAAALAAAAAAAA



puss på gul anka:*

puss på texten:*

puss på dig:*

puss på allt:*



du kunde ju skrivit att du gillar värme också, det missade du :D

picasso är bäst, glad häst!

2009-07-01 @ 01:40:39
Postat av: Peppe

Tja snygging, ska vi strula? :* Ärligt, gissa en som ska få en bloggdesign av mig snart :D (denna blogg gör dig inte rättvisa hun)

JAG HAR SOLSTINGELING PYSSEN.

2009-07-01 @ 12:32:55
URL: http://ladyluck.devote.se
Postat av: Amanda

Gött med en ny blogg att läsa :)

2009-07-01 @ 23:08:10
Postat av: Limpan

Jag tror jag får kortslytning! ;D

Din blogg röjjer stenhårt :D

kraaam :D

många ":D" här :D

2009-07-01 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0