TACK

till alla er som röstade på TEAM PICASSO i lördags. Jag blev så glad och så lycklig och detta är helt fantastiskt. Längre fram i veckan ska ni få höra en massa roligt, men jag kan inte säga något än!

Idag stannade jag hemma från skolan då jag inte alls är på hugget, känner mig rätt svag och har haft ont i halsen och huvudet ett tag. Har därför bara tagit det väldigt lugnt samtidigt som jag har pluggat hela dagen. Om ni bara visste hur trött jag är på skolan just nu, usch! Tur att det finns andra saker i livet som får en att le.


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åhh så skönt för dig ! håller verkligen tummarna att det slutar till fredag i alla fall :(( Så vi kommer iväg då !

Så kul för dig att åka upp till sthlm igen ! :D

Ja , jag hoppas på att åka iväg , annars får vi se vad som händer :(

2010-04-19 @ 17:56:18
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0