VÄRLDENS FINASTE

I lördags fyllde som sagt världens finaste år, Marie Picasso. Vi grattade henne och gav henne present, stod/satt en stund och pratade och visst blev det en liten tår som kom. Marie är så fin och hon får mig alltid att känna glädje och styrka. Jag har tyvärr inte tid till att blogga om allt just nu då jag är barnvakt åt mina små halvbröder. Men snart kommer det ett inlägg om det också.

Jag ville bara skriva GRATTIS här också. Sen skulle jag vilja skriva hur mycket som helst om hur mycket Du betyder för mig och allting. Men jag finner inga ord. Det finns inge ord som kan beskriva hur mycket du gjort och gör för mig. Du är världens finaste förebild och jag hoppas att du hade det bäst på Din dag. Någon dag ska jag skriva några ord till dig, men inte just nu. I love you!

Nu ska jag ringa Maria och prata lite sen är det dags att ta på småbarnen pyjamas.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0