GET THE LOOK

Hej på er alla fina!
Förlåt för min frånvaro men nu är jag tillbaka igen!
Jag har haft en superduperhelg tillsammans med fina vänner! Tusen tack för det!
Berättar om giget med Marie och den rosa Västeråskören lite mer en annan dag då jag inte hinner det just nu. (Men det var fantastiskt och Marie Picasso är så otroligt underbar och fantastisk både vad gäller att sjunga, vara en förebild, sprida kärlek, lycka och glädje, ja hon är så bäst helt enkelt. Nu har jag fått så mycket positiv energi att jag faktiskt tycker att det kan gå ganska bra att börja skolan imorgon igen.) Just därför måste jag typ rusa nu, för att jag faktiskt börjar skolan imorgon. Sista året på gymnasiet. Förstår ni? Ne, inte jag heller!
Slängde iallafall ihop ett litet collage (se nedan) med lite fina saker jag vill ha. Beställer nog imorgon!
Flummigt och hoppigt inlägg, men det bjuder jag på. Mitt tåg går 07.10 imorgon vilket innebär att jag really have to sleep just nu.
Hoppas ni mår underbart! Kärlek!


www.hm.com, http://jenniferharrysson.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0