MYSPYS

Idag ligger jag bara i sängen och läser Elsas mode, pillar på min iphone, skickar kärleks-sms och myser. Det regnar ute och det har det gjort hela dagen, tråkigt... men mysigt!
I förmiddags var vi iallafall uppe och firade lilla Evelina då hon fyllde 1 år i onsdags. Hon är för go alltså! 
Nu ska jag göra te, tända en massa ljus och tänka.

Hoppas ni har en dag full av sol, trots allt regn. För glöm inte att sol kan betyda annat än den varma, brännande, underbara, gula pricken uppe i himlen. Det kan vara så mycket mer än så.
Jag önskar er det!


En härlig bild från en härlig kväll i början av sommaren. Det får vi göra om snart tjejer!


Kommentarer
Postat av: MICKISSSS

Håller med du, fullt ut! de är dax snart igen, hos din pappa :)) de va så mysigt där! LOVE U <3

2010-08-08 @ 21:57:56
Postat av: KIMANNNANNANAN

LÄTT! mycket bra kväll! nästa gång solen tittar fram så tar vi en tur till systemet och sen tåget till din pappa!!!!!!!!!!!!! :*

2010-08-09 @ 14:15:44
URL: http://knilssonalsen.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv; Absolut Tjejer! Vi kör på´t!!!!!!!!!!! Myspys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0