RUBRIK

Hej på er!
Även denna dagen har varit väldigt lugn. Började med att vara lite barnvakt åt min halvbror Hugo. Vi tittade på filmen "Tzatziki" (kommer så väl ihåg när jag såg den som liten. En av världens mysigaste filmer!), spelade fotboll och så lekte vi lite frisör. Vi avslutade det hela med lite fotande.
Resten av dagen har jag gjort så lite som möjligt. Jag vet inte vad det är med mig (eller jo, jag vet egentligen), men jag har inte lust för någonting knappt. Orkar inget, vill inget.
Men imorgon ska jag träffa Mickis. Fika, mysa och shoppa. Otroligt trevligt!


Några bilder på Hugo från idag.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0