SHOPPING OCH LUNCH

Hej söta ni! Hoppas ni mår bra?
Själv mår jag confused. Åh, som jag skrev igår så har jag så mycket tankar och känslor inom mig som inte går att förklara. Jag tror inte det iallafall. Därför lägger vi ner det projektet för idag också, för nu iallafall.
Snart ska jag åka upp till a6 och köpa mig minst ett par skor. Sedan ner till stan en sväng, äta lunch med pappa och sen kolla runt lite. Det är så skönt att inte ha något speciellt inplanerat ibland. Bara få vara och göra det som faller en in.
Nehe då var det väl dags att göra sig klar och packa ner plattången i väskan (åker till hem till Tranås idag) innan pappa kommer.
En massa kärlek från mig till Dig!
Ps. Jag saknar värmen. Solen. Kom tillbakaaaaaaaaaaa!


HALMSTAD 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0