WHEN WORDS FAIL MUSIC SPEAKS

Jag fick en kommentar och ett önskemål om att skriva ett långt djupt inlägg för ett par dagar sedan. Absolut kan jag göra det, sa jag. Men visste inte riktigt vad jag skulle skriva om. Det brukar bli så, att när man väl ska skriva om något så står det still uppe i huvudet. Men annars har man hur mycket idéer som helst. Idag kom jag på vad jag kan skriva om. Musik. Denna fantastiska "grej" som ligger mig så otroligt varmt om hjärtat.

Jag kommer dock inte skriva inlägget idag då jag faktiskt börjar bli otroligt trött. Nu kanske ni undrar varför jag ens berättade detta då? Men jag gjorde det för att skriva en liten "inledning".

Här kommer den: Musik är som balsam för mig. Ett balsam för kropp och själ.
Fundera vidare på den tanken, så återkommer jag snart! Har egentligen hur mycket som helst att berätta och förklara. Det kanske blir några "kapitel" om det här? Vi får se!

Nu ska jag kika på Danska Paradise Hotel, läsa Veckorevyn och sedan sova.
Godnatt på er, fina!


Att sitta här, nere på bryggan tillsammans med en skinande sol och vatten där båtar åker förbi, och spela gitarr. Det är verkligen, awesome. Jag älskar det. Även om jag bara kan några ackord så är det fint iallafall. Vill så gärna lära mig mer!

Kommentarer
Postat av: tea

sv: tack fina du!



Åh förstår dig precis. Musik är en så stor och viktig del av mitt liv. Kram!



2010-08-19 @ 12:36:48
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0