LOV LEDIGT LOV LOV LOV LOVE

Ja det är sant! Det är så man vill skrika lite faktiskt.
Nu är det uppehåll från skolan i ca sju veckor. Sportlov, fem veckor APU och sen påsklov - LOVely.
Skrev ingenting mer igår då jag inte mådde så bra. Idag vet jag inte riktigt vad det är med mig men jag har varit skrattig och sån hela dagen, otroligt skönt att få känna på det för en gångs skull.

Ärligt talat nu så är jag så nära på att köpa en systemkamera och undrar vilken jag ska välja. Kom gärna med förslag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh vad har du haft för kamera innan?

Det är ingen fara :)

Med mig är det fint, har väldigt ont i kroppen bara. Själv?

Tack detsamma sötnos. Kramar

2010-02-12 @ 20:56:34
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0