JOBBIGT LÄGE

Hej fina! Jag sitter på stationen i jönköping just nu. Gårdagen med alexandra var fantastiskt underbar, som vanligt. Trots att båda två var så trötta att vi knappt hittade till gina (skojar, gina hittar jag till i sömnen, men ni förstår innebörden!?). Jag fick ett så otroligt fint thomas sabo armband av henne också, blev så sjukt glad. Du är för fin hjärtat! Tusen tack! <3

Idag har jag sovit, ätit lunch med pappa och nu ska jag åka tåg. Det är i princip allt. Ikväll ska jag ut och äta med lovisa, julia och emelie i linköping. Det blir nog nåt gott å dricka också. Trevligt!

Nu till det jobbiga läget... På måndag har bästa marie och team picasso spelning på värmdö i stockholm. Jag ska dit. Men vet inte hur jag ska planera för att planera rätt bara. Hur ska jag hitta? Biljetterna får inte hinna ta slut innan jag kommer på hur allt ska gå till! Sen är jag lite ledsen också. Men det kan vi ta en annan dag. Usch, jag måste sluta tänka...
Hoppas ni har det gött.
Kram i mängder!

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Härligt! Allt är bra med mig. Hur är det med dig?:)

2010-07-06 @ 21:57:59
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Anette

Hej gumman! Vilken tid är spelningen? Jag hittar rätt bra till Värmdö, kanske kan följa med, jag slutar jobba 13.45!! Så slipper du det iallafall!! Ha det finast nu, puss <3

2010-07-07 @ 21:50:22
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0