SKUMMA BILDER FRÅN EN GRYM RIX FM - KVÄLL

Jag orkade inte ha systemkameran med mig när jag stod längst fram igår så jag fotade därför med min mobilkamera. Min mobilkamera som för tillfället måste ha världens sämsta skärpa (det kanske har å göra med att jag tappat min mobil ett tusental gånger... TACK för att min iphone kommer inom kort). Mina bilder som jag tar med kameran på mobilen brukar annars bli riktigt bra men bilderna från igår är helt förskräckligt dåliga. Men på något sätt är de lite häftiga också. Man ser verkligen vilken fantastisk stämning det är iallafall, vilket drag och vilken energi som finns både på scen och hos oss i publiken.









Måste bara tillägga att Anna i Ramsells är så jävla grym och så jävla bra. Omfg.
Hoppas ni har en mysig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0