DU SA DU BEHÖVDE TID, DU HADE TID

Jag gav dig tid. Jag ger dig fortfarande tid. Väldigt mycket tid. Alldeles för mycket tid känner jag ibland. Men det känns som om ingenting har hänt. Fast det har det ju, eftersom det är som det är idag. För det är inte som förut. Inte alls som förut. 


Fikan och Nässjöbesöket var iallafall väldigt trevligt. Jag har det alltid så bra med dig, Alexandra, vi behöver inte göra så mycket. Det blir bra ändå. Det är vänskap för mig. Om jag får bestämma ska det alltid vara såhär. Du och jag. Evig vänskap. Jag känner att det kommer bli så också. Nu ska jag hänga med och köpa ett nytt (VITT) parasoll. Vi har ju ett vitt på soldäcket, nu ska utealtanen också få ett nytt.

Kommentarer
Postat av: MALIN

svar: nä, du vet, jag säger att du kan komma ner till malmö fast jag egentligen bor i kiruna ;)

ja, jag bor i malmö! :D

2010-06-24 @ 17:57:45
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Maria

Inneute och uteute!

Även om allt i ens liv inte alltid kanske är som det har varit kan det kanske duga för vad det är ändå?! Man får kompromissa och ta hänsyn. Respektera. Ta ett steg tillbaka och se över sig själv och varandra.

Puss min vän!

2010-06-24 @ 22:50:00
URL: http://honfickhelavarlden.blogspot.com
Postat av: MALIN

svar: njä.. jag bor i östra utkanten av malmö. tar typ 30 min med buss in till stan :)

2010-06-25 @ 09:50:40
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0