EN LITEN LISTA

1. Hur gammal är du om fem år?
23

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Mamma, jag vaknade ju nästan precis.

3. Hur lång är du?

Nästan 170 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Bröllopsfotografen.

5. Vem ringde du senast?

Lovisa!

6. Vem ringde dig senast?

Alexandra!

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

Det var långt och fint och från Alexandra. <3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Det beror helt på.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda :).

10. När såg du senast din mamma?

Nu.

11. Vilken ögonfärg har du?

Blååå!

12. När vaknade du i dag?

Halv nio. Jag gick upp och åt frulle med mamma, det är mysigare än o äta själv.

13. Vilken är din favoritjulsång?

Light a candle - Sanna, Shirley och Sonja. Den ger mig gåshud.

14. Vilken är din favoritplats?

Det är sällskapet som gör det, så platsen spelar egentligen inte så stor roll.

15. Vilken plats föredrar du minst?

Läs ovan.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Då är jag 28!!!!1!!1 Omg.
Förhoppningsvis har jag en man/pojkvän, ett par söta barn (två) och ett jobb som jag älskar, mina fina vänner, en härlig fritid, solen skiner och jag älskar livet. Kanske i Stockholm dessutom? Mmmmmmm.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Jag tror jag var ganska mörkrädd. Men jag var alltid rädd för det mesta. Typ att det skulle hända någon något och på natten blir ju allt lite läskigare.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Bella och Tyra igår kväll/inatt (kollade på sista programmet då).

19. Hur stor är din säng?

120 cm. Mmmmm love it.

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Både och egentligen. Men den stationära har jag bara till min lilla ministudio.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

En tshirt och underkläder.

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Två. En att sova på. En att krama om. Ehe.

23. Hur många landskap har du bott i?
Nästan två kan man säga.

24. Vilka städer har du bott i?
Jag bor i Jönköping och Tranås.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Det beror på årstiden, hallå ellerrrrrrr!

26. Är du social?

Ja, det kan man nog säga faktiskt.

27. Vilken är din favoritglass?

Åh. Vad som helst just nu.

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Samma svar här. VAD SOM HELST NU TYP. Åh vad gott med kladdkaka... eller mormors daimglass... eller den där goa söta lilla tårtan med maräng... nää, lägg av.

29. Tycker du om kinamat?

Ja det gör jag.

30. Tycker du om kaffe?

Åh, jag älskar kaffe. Det är så mysigt att dricka dessutom. Men jag hatar min kagkatarr som gör mig illamående. Bad.

31. Vad dricker du till frukost?

Apelsinjuice.

32. Sover du på någon särskild sida?

Hur jag sover vet jag inte riktigt. Men jag somnar på sidan eller på mage.

33. Kan du spela poker?

Nej.

34. Tycker du om att mysa/kela?

Love it!

35. Är du en beroendemänniska?
Ja, verkligen. Faktiskt.

36. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?

Ja. Jonathan, Robban och... Lindsay Dee Lohan.  Ja jag känner alla tre ...

37. Vill du ha barn?
Jag älskar barn! Klart jag vill!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och Spanska. Men inte flytande herregudO!

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Nej (peppar peppar ta i trä *slå mig i huvudet*)

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Båda!

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Shoppaapapapapa. Kläder, skor, smycken, VÄSKor, resor, konserter... osv.

42. Äger du dyrbara smycken?

Ja.

43. Vilket är ditt favoritprogram på teven?

Just nu; Sommarkrysset! (bara för att det ger mig bra vibrationer...) Annars gillar jag typ Anna Pihl (när det gick), Ensam mamma söker, Idol och andra fina, romantiska dejtingprogram som man kan lipa till. Haha.

44. Kan du rulla med tungan?
Eh... hur menar du nu? Ja?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Haha!

46. Sover du med gosedjur?

Nej, min kudde.

47. Vad har du för ringsignal?

Stereo Love.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Ja, något tror jag väl.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Blommorna på mitt påslakan.

50. Flirtar du mycket?
Hahaaaa.

51. Kan du byta olja på bilen?
Inte en aning. Men jag antar att jag inte kan. Jag är rätt dålig på sånt där.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej!

53. Vilken var den senaste boken du läste?
"När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var" av Jessica Andersson. Sjukt bra. Sjukt hemsk.

54. Läser du dagstidningen?
Njae. Det är nog värre med det.

55. Prenumerera du på någon veckotidning?

Nej.

56. Dansar du i bilen?

Hahaha lätt.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Rix Fm.

58. Vad var det senaste du kraffsade ner på ett papper?

"Grattis på födelsedagen! Många kramar..." på farmors paket.

59. När var du i kyrkan senast?

På dop den 11 Juni.

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?

Oj. Det fanns faktiskt många bra. Men jag måste nog säga Torbjörn. Och Maggan!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Max en natt!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Alex. När hon gav mig den fina stenen. Fina vän!



Nu ska jag ut och sola. Hela dagen lång.
Puss and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0