NÅGRA ORD OM DAGEN

Idag har jag iallafall inte gjort alls mycket.
Det började med att jag gick upp och fixade iordning mig för att sedan åka med pappa ut till mamma i butiken. Var där en stund och sen åkte vi hem med Darin på högsta volym och grillade. Så mysigt!
Imorgon ska det bli strålande sol. Jag ska sola hela dagen och bara njuta. Mmmmmmmmm.

Bjuder på en bild från idag. Jag älskar min nya jeansklänning (Tackar Alex för att hon tvingade mig att köpa den!). Den syns dock inte så mycket på bilden. Men ändå.
Vill även säga GRATTIS till min fina farmor som fyller år idag. Jag lovar, någon dag i sommar ska jag ta bussen till dig så vi kan fika. Saknar dig så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0