TURKIET

Hej alla mina fina vänner! Hoppas allt är bra med er! Själv mår jag toppen. Det känns så skönt att åka bort en vecka nu. Jag längtar verkligen efter att få sola, umgås med en stor del av min släkt (i en hel vecka!!), shoppa lite, mysa, dricka goda drinkar, äta god mat, jag längtar efter Turkiet. Jag längtar efter värmen, havet, poolen. Jag längtar efter sena utekvällar i klänning/shorts, öppna skor, strandpromenaden och efter att få bli lite brun igen. Jag längtar efter en vecka i asien... som det lilla as jag är... hahaha. Nej men seriöst, det ska bli fantastiskt!
Nu håller jag på att försöka packa min väska men det går allt annat än bra. Jag hatar att packa, ärligt talat. Jag vill ha med mig allt.... för tänk om jag inte är sugen på att ha just "det" som jag packat ner, utan vill ha något som är här hemma typ 36765689034 mil ifrån, det går ju inte! Det bästa vore om man kunde ta med sig hela garderoben med alla kläder, skor och smycken. Men det är ju ungefär lika omöjligt som att få en gunghäst i trä att gå (hahahaha, fråga mig inte var jag fick det ifrån!). Jag ska iallafall göra ett nytt försök att slänga ner lite nu. Jag ska ladda kameran. Jag ska lägga in mer musik i min iphone. Jag ska duscha, byta om, sminka mig och platta håret. Jag ska kolla på idol och äta pizza. Vi åker härifrån klockan tilv inatt. Jag borde typ sätta lite fart nu.
Jag ville väl mest bara säga, ha en fin vecka så hörs vi när jag kommer hem igen! Jag tror inte jag kommer blogga något när jag är borta, men när jag väl är hemma ska ni få se en massa fina bilder!

PUSS KÄRLEK VÄRME!
Glöm inte att tro på er själva. Ni är så fina som ni är, precis så som ni är.




Min halvbror Hugo på  bild... eftersom han fyller sex år idag. Grattis sötis.

Kommentarer
Postat av: J ♥

Hej sötnos!



Är du möjligtvis intresserad utav att köpa en helt ny, oanvänd & superbillig trenchcoat? Som är otroligt modernt nu i höst .

kika isf in hos mig :)



puss&kram

2010-10-22 @ 10:50:55
URL: http://Marigold.devote.se
Postat av: emma

så fina bilder :)



kika gärna in på min blogg.

följ den gärna via bloglovin :) puss

2010-11-04 @ 18:22:20
URL: http://emmaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0