SHOPPA SHOPPA SHOPPA SKOR SKOR SKOR

Kära vänner... kommer ni ihåg när jag var nyförälskad i mina nya kilklackar???? Jag älskar dem lika mycket fortfarande... men idag föll jag återigen för ett par skor. Alltså... de är så fina och jag är så kär! De är så sköna och så fina och så fantastiska och helt perfekta nu till hösten, de är precis det jag sökt och jag är så lycklig...

Hahahaha... jag är fan helt knäpp, jag pratar om ett par skor som om de vore min livs kärlek. Men jag älskar ju sånt där! Kläder, väskor, skor, smycken osvosvosv... Det blev träningskläder+skor, en halsduk, lite underkläder och ett par jeansleggins också. Jag är så lycklig! (Ni ska få se bilder på lite nytt inom en snar framtid. Promise!)
Imorgon ska jag nog ta tag i min garderob tror jag. Rensa, rensa, rensa och fixa iordning den! Jag köpte skolådor och tre andra vita "lådor" på IKEA för ett tag sedan. Fick ett ryck och höjde upp en hylla i min garderob ikväll för att se hur skolådorna blev och det blev riktigt bra! Nu ligger innehållet som var där innan i Marcus (min bror) säng, men vad gör väl det... haha. Som sagt, jag ska ta tag i det imorgon!
Nu ska jag fortsätta lyssna på Rasmus Seebach och sedan typ sova eller någonting.
Just det, det blev ingen utgång ikväll, men det har ni väl redan förstått...
KYSS!


Visste ni att Rasmus har skrivit denna fantastiska låt om sin pappa? Han var alkholist och lever inte längre. Den får en helt annan innebörd när man vet detta, man förstår lixom vad texten handlar om. Jag ryser faktiskt.
Rasmus är så jävla bra! Om ni inte har köpt hans skiva än så tycker jag att ni ska göra det. Alla låtar är underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0