Cykla och handla (u)

Ja vad ska man säga....
Jag skulle cykla och köpa mig lite nötter och bobsaft, för jag var så himla sugen!
Hm, nötter och bobsaft? Sure... jag kom hem med två blytunga kassar med både det ena och det andra i.
Eftersom jag ändå skulle till ica så tänkte jag va snäll och handla lite som vi behövde så mamma skulle slippa (slipper) åka och handla när hon kommit hem. Det hade varit rätt bra om jag hade tänkt på hur jag skulle få hem allt först alltså. Nejdå. Handla på bara. Det löser sig. eheheheh.

Min korg som är så lös och kass att den ramlar av när jag inte ens har något i rymde ju inte båda kassarna direkt. Så en kasse på korgen (nej den gick inte i för den var för stor) och en kasse på styret hade jag att balansera mig hemåt med. Hahaha, ärligt, förstår ni hur kul det måste ha sett ut? Inte nog med det, våra nya grannar håller på och renoverar huset innan dom ska flytta in. Livsfarligt! För när jag väl var hemma stod en snygging i byggbyxor där = jag glodde och höll på att ramla av ännu mer. omg.

Nu ska jag typ... lugna ner mig lite. Jag är helt snurrig!
Hostan är dock bättre idag, peppar peppar *slå i mitt huvud*.
Åh. Hoppas jag får sova inatt!
Puss!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0