Stockholm i mitt hjärta!

Godnatt typ!
Klockan är alldeles för mycket idag igen... Men jag hinner inte tidigare, speciellt inte idag. Hihi.
Det har varit en trevlig dag med Sandra i Norrköping. Jag köpte ett ascoolt paraply på Lagerhaus och självklart en Ice Chai latte på Wayne's Coffee. Alltså om ni inte har testat det så GÖR det, skitgott! Mer än så blev det inte. Mamma var typ i chock när hon kom hem. ehehe. Men jag ska ju faktiskt till Stockholm på på på... lördag (Imorgon egentligen!) Åh, underbart!

När jag kom hem pratade jag med Maria, älskade bästis, som jag åker till imorgon (Idag egentligen). Mysigt och riktigt skönt. Älskar att vara med henne och hos henne <3!
Sen har jag bokat tågbiljett, hämtat ut den, handlat lite och packat!

På lördag/imorgon drar vi som sagt ner till Stockholm!!!
Och på söndag åker vi hem hit, hihihi.
Mysigt ska det bli!

Avslutar med en låt inatt också. Denna gången blev det...
 
... Hurtful - Erik Hassle. Riktigt bra faktiskt!

Jag vill även tacka min älskade Maria
för den otroligt fina designen med <3<3333<3<3<3<<33<33!
Så himla grym är hon! Och grym är hon på mycket, bland annat på att skriva!
Så kika in på hennes blogg;
http://ladyluck.devote.se/


Hoppas ni kommer ha en lika bra helg som jag/vi tänker ha!
Belief, makes things real.
Makes things feel, feel alright.
/Malin

Kommentarer
Postat av: mrs degraw

belieeeeef <3

2009-07-12 @ 20:59:56
Postat av: Amanda

Jag såg honom live ;)

2009-07-13 @ 23:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0