Trying to reach out to you, touch my hand.

Hej fina ni!

Börjar inlägget med en riktigt bra låt!


Jag ser verkligen en stor scen framför mig, david archuleta och bandet, ett enormt publikhav, strålkastare, en varm sommarkväll och riktigt riktigt hög musik.

Grejen är den att jag drömmer om att få stå där på en scen en vacker dag. Vilken grej. Vilken känsla. omg.
Jag älskar verkligen att sjunga och jag finner energi, glädje, styrka, lycka och kärlek i musik. Det är verkligen bland det bästa som finns!

I min vardag händer inte så jättemycket just nu. Mamma är ledig några dagar nu så jag passar mest på att umgås med henne. Även om jag kanske inte hänger som ett klistermärke på henne heeeeehehe eller umgås hela tiden, så är det ändå mysigt när hon är hemma. De senaste dagarna har vi rensat lite grejer, hon har bakat (bara det lixom, när det luktar nybakat), varit ute och gått, shoppat och tagit det lugnt. Riktigt skönt ändå.
Idag rensade jag några utav alla mina jackor. Hittade 320 spänn. Haaaaha herregud alltså. Jag är typ flickan med guldjackorna.

Imorgon har jag bestämt att vi ska rensa min garderob. Jag måste verkligen det nu och jag behöver verkligen mammas hjälp. Jag får ångest om jag ska slänga nåt. Haha. Men nu är det kris! Några fler plagg och garderoben typ svämmar över. Så ja, jag hoppas på att det blir rensning imorgon. Sen är det bara att shoppa på igen. Hahahaha. åh.

Nästa vecka åker jag till min Maria igen. Underbart! Saknar dig så himla mycket halvan <3!

Hoppas ni mår bra och tar hand om er själva och varandra!
Godnatt!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0