BRB

Jag kommer snart tillbaka. Men just nu är jag inte på blogghumör. Igår gifte sig min pappa. Grattis!
Följderna av bröllops-/40årsfest blev utgång med tre fina killar som dök upp här hemma (koffe kände jag dock sen innan ju, kul å ses igen! Och de kom eftersom Koffes mamma och pappa var här då de är vänner till oss) och min fina bror. Oleary´s och lite sånt. Mycket trevligt. Det var ju dock tråkigt att Marcus (min bror) fick dra sig hemmåt tidigt eftersom hans knä hoppade urled. Men jag hade det riktigt trevligt med Koffe, Jonas och Erik, hihi.
Mer än så hade jag inte på hjärtat just nu. Som sagt så kommer snart tillbaka, då med en massa bilder! Jag ska bara hosta färdigt först.
Kärlek!


Kommentarer
Postat av: eve

glöm inte ditt långa & djupa inlägg ;)

2010-08-30 @ 14:49:19
URL: http://evelinastarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0