DEAR JOHN

Jag längtar tills "Dear John" kommer ut, den verkar helt fantastisk. Bud på att lipa till hela filmen! En typisk Malin-lipar-sönder-film.



Det har varit en ganska körig dag trots att det var otroligt lugnt på "jobbet". När jag kom hem och skulle sätta mig vid min fina lilla lappis så gick den inte igång! Ska lämna in den imorgon och får tills dess sitta här, vid min studio-dator. En stationär som jag använder när jag spelar in musik. Saknar redan laptopen, herregud, att man kan vara så beroende!
Inga bilder idag heller med andra ord, tråkigt men sant.
Vi hörs senare eller imorgon!
LOVE

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack så jättemycket ! :D

Åhh vad tråkigt att din laptop är sönder :( Lider med dig !!

2010-02-24 @ 21:31:47
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: Hanna Westman

sv: ja bara bra, hur 'är det själv?

2010-02-24 @ 23:14:26
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0