EN KVÄLL VID HAVET

Dagen har spenderats på stan. Jag köpte en ursnygg tunika/klänning/tröja (vad kul det hade blivit om jag hade skrivit klocka här nu, haha) på Gina, tre ringar på H&M och sololja (det ska ju bli sol imorgon - steka vid havet) på Kicks. Dessutom köpte jag ett par nya foppatofflor. Jag hade inte med mig några ner hit så det fick bli ett par nya. Jag kände att jag behövde det då det är så otroligt skönt att ha på sig när man typ ska gå och duscha eller gå upp till affären eller något liknande.
Kvällen har vi spenderat här, vid havet:





Bild 1. Havet! Bild 2. Vid havet! Bild 3. Jag och Hampus (Min lilla halvbror)! Bild 4. Mina nya härliga skor, haha. Så snygga...

Imorgon blir det stranden och havet för hela slanten. Nu ska jag sova.
Godnatt på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: fälé

bästa blogg namnet! (Y)

äre du med blont hår? va söt c:

2010-07-14 @ 12:00:32
URL: http://kramdjur.blogg.se/
Postat av: Anette

Jättefina bilder! Njut ordentligt <3



sv: Jag hatar det med. Hade varit så roligt att få träffa dig! Du måste komma snart! Stockholm är så himla vackert på sommaren och vädret är underbart! Vill dela det med dig, bästa bästa du! Puss <3

2010-07-14 @ 12:55:29
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Vad bra! Det gör ju så mycket om vädret är fint eller inte såhär på sommaren. Tack så mycket! :)

2010-07-14 @ 13:14:18
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0