GOODNIGHT

Underbar låt och underbar musikvideo i föregående inlägg! Och på tal om Eric Saade så ska jag faktiskt se och höra honom live imorgon. Jag befinner mig i Halmstad igen och imorgon åker vi till Helsingborg. Där är det Helsingborgsfestivalen och RixFm-festival som gäller (kanske lite shopping med, jag röstar för det!). Mycket trevligt.

Som sagt så tog jag tåget ner hit till Halmstad igen. När man är här känner man verkligen doften av sommar och semester. Då känner man att man har lov på riktigt. Jag kände bara för att åka ner, slänga mig i en solstol och drömma mig bort lite. Drömma och tänka. Det som jag är så bra på... Nä, nu börjar känslorna och tårarna sakta men säkert trycka sig fram i kanalerna så jag slutar nog här.
Vi hörs. Hoppas allt är fint med er!
PUSS!


Sprang in och köpte med mig denna bok. Läste en hel del på tåget och den är riktigt bra! Awesome!
Så nu ska jag snart bädda ner mig och läsa lite innan det är dags att sova!

Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack, vad snällt! :)

2010-07-30 @ 11:13:34
URL: http://elinwahlberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0