I´LL MAKE THE HEADLINES

Japp, en skön kväll på stranden blev det. Grillning, solning och badande (jag badade dock inte). Nu är jag otroligt trött. Jag tror det är värmen och solen (Nej, jag klagar inte, tro inte det! Jag älskar detta väder!) som tar på krafterna lite. Jag höll faktiskt på å svimma innan. Imorgon måste jag dricka mycket mer! Jaja, här kommer iallafall kvällen i lite bilder!








Nu måste ni få höra en liten gullig sak. När vi kom hem från havet ikväll tittade vi på programmet där de firade kronprinsessan victorias födelsedag. Eric Saade var en utav artisterna som uppträdde. Hugo (min andra lilla halvbror, 6 år) tycker att han är supercool. Avgudar honom och spelar "Manboy" 24/7. Han blev så otroligt glad när han kom upp på scen. Det går en stund och Hugo går in i husvagnen. Efter tio minuter kommer han ut igen. Vet ni vad han har gjort? Jo, han har sprayat håret.
Jag frågar honom varför han gjorde det. Han skulle ju ändå sova snart lixom.
Han svarar: "För Eric Saade har håret så."
Så jävla gulligt. Haha. Jag var tvungen att ta en bild:


Jag måste säga att han lyckades ganska bra iallfall. Haha. Aww gulle!

Jag går och lägger mig med förhoppningar om att det blir lika fint väder imorgon som idag.
Hoppas ni mår fantastiskt fint!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: prettyjunkie

Vilken fin blogg ;) gillar hur du skriver.

Hur är allt med dig?

Många kramar :)

2010-07-15 @ 01:31:15
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Är supernöjd med den!:)

2010-07-15 @ 10:37:29
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Anette

Naw vad gulligt av din lillebror! Känns som alla 5-7 åringar sjunger på Manboy just nu!



sv: Vad skönt att du har det skönt gumman <3

Jag har det skönt jag med. Ska dra och sola snart och njuta av en ledig dag från jobbet!

Puss och kram. Kärlek!

2010-07-15 @ 13:02:50
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0