EN LISTA

Senaste

Låt du hörde: Stereo Love - Edward Maya & Vika Jigulina.
Film du såg: Kommer inte ihåg. Det var så längesen.
Mat du åt: Stuvade makaroner och vegetariska köttbullar. Mmmmmmm.
Kram: Mamma. Hihihi.
Puss: Mamma det också tror jag. I pannan?
Känslan: Bra. Typ.
Resa: Från Nässjö i Tisdags efter mysdagen i Jönköping med fina Alex.
Glädje: Känner ganska mycket sånt just nu faktiskt. Vet inte.
Dröm: Haha. Den jag minns vill jag inte berätta.
Person du träffade: Mammamamamama.
Personen du pratade i telefon med: Pappa.
Personen du fick sms av: Min bästa, Alexandra.
Gången du åt 7-eleven korv: Nejnejnej. Usch nej. Aldrig.
Gången du var utomhus: Innan när vi tog en paus på soldäcket i... två minuter.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Tisdags. Min bror har inte varit här hemma de senaste dagarna.
Saken du köpte: Ett läppglans på H&M. Eller nej, en ice chai-latte på waynes menar jag.

Bild på snyggingen på Waynes i tisdags.

Allmänt

Ska bli skoj:
Att bli myndig och vuxen. Haha, för det händer verkligen såå mycket under en natt.
Ska inte bli skoj att: Dammsuga sen. Så jävla tråkigt.
Sparar till: En iphone. En lägenhet i Stockholm. En bil. Massa kläder (man kan aldrig få för mycket). Skor (kan man heller aldrig få för mycket av). Osv.
Pålägg som gäller: Ost.
Önskar att jag var bättre på: Eh. Spara mina pengar, bland annat.
Dagens dryck: Ramlösa!
Vad saknar du: R.
Tre band/artister: Marie Picasso. Det räcker så. Hon är bäst.
Vad har du gjort idag: Städat!
Brukar du svära mycket: Haha ja, tyvärr.
Hur tidigt stiger du upp: Väldigt olika. Idag steg jag upp klockan 11. Mamma hade redan hunnit vara och handla allt inför imorgon. Jag sa tydligen att jag inte skulle hänga med, vilket jag inte kommer ihåg att jag sagt, eftersom jag antagligen halvsov. Stackars älskade mamma. Hon sliter, jag sover. Kände mig så dum. Tur att hon har en härlig svägerska/bästis o handla med. 
På helgerna: Olika, som sagt!
Vad ska du göra ikväll: Mysa och kolla på "sommaren med Ernst". Njuta av sista kvällen som plutt. Haha.
Hur många timmar sover du per natt: Minst tio. Woh.
Vem är snyggast i världen: Det finns så många fina människor. Svårt att välja en.
Vad är det för veckodag: Torsdag!
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Tjena. Jag kan inte välja EN!
Favoritplagg i garderoben just nu: Min jeansklänning. Och den blommiga volangklänningen med.
Längd: Nästan 170 cm. Ojojoj.
Vikt: Vet inte ärligt talat, men... för mycket.
Byter gärna garderob med: Vet inte, många olika. Hela Gina Tricot kanske? Hahaha.
Byxa eller kjol: Klänning.
Senast utlästa bok: I taket lyser stjärnorna.
Mitt rum kan beskrivas som: Fint, vitt, ljust, mysigt. Älskar det.
Mig själv med tre ord (just nu): Glad, tankig (hittade inget bättre ord, tänker mycket. Men är inte fundersam lixom.),  slö.
Jag tränar: Rösten. Shopping. Och så går jag. Jag tränar även fotboll med mig själv varje dag (nu på sommaren). Jag älskar det och fan vad jag saknar det (matcherna och att träna det  "på riktigt" alltså).
Jag ville bli när jag var liten: Polis.


Kommentarer
Postat av: Christoffer Angelin

Tack så mycket, det värmer att höra! Hoppas du fortsätter läsa den. Pusspuss :)

2010-07-01 @ 23:40:15
URL: http://fjortizfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0