NÅGRA DAGAR FRÅN VECKAN

Jag och min Alexandra tog en mysdag i jönköping i måndags. Du är bäst, mitt hjärta!


I tisdags blev det lite fika med klassen och två fantastiska lärare.






I torsdags hade jag och Alexandra en trevlig dag i Nässjö.
Fick en så himla fin sten. Vi gick in i en affär och köpte till varandra, utan att vi visste om det.
En vän som du borde alla ha!


Bör tilläggas: I fredags fick jag SOMMARLOV. Så otroligt skönt. Jag däckade i soffan vid halv nio. Det var som om alla krav och all stress bara släppte och tröttheten fick en möjlighet att nå fram för en gångs skull, sova har ju inte ens funnits i min värld nu under en längre tid.
Jag hoppas att ni mår bra mina vänner!
KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Anette

Sv: JAAAA! Heja oss med sommarlov :)

Okej, men om det inte blir av så tar vi det en annan gång såklart!! Men det vore kul, ta två flugor i en smäll liksom, träffa mig och se Marie hihi :D Vore underbart vi sågs <3



Oj då haha, ja men när allt släpper så blir det så. Förstår att du varit sjukt stressad och sen när man slappnar av så däckar man helt. Känner igen mig.

Själv mår jag bra. Är nervös över vad jag kommer få för betyg på min uppsats bara, usch. Jag som trodde man skulle få reda på en gång, men nej. Annars njuter jag av mitt lov. Men vädret? Regn usch. Tittar på film och skrattar lite. Enda man kan göra. Ska träffa en av de få kompisar imorn som inte är bortrest eller upptagen. Nej nu ska jag äta mat. Känns som man glömt bort det när man pluggat. Ska försöka äta iaf 2 ggr om dagen hihi :)

PUSS på dig finaste. Vi hörs om den 16:e okej? KÄRLEK <3<3

2010-06-13 @ 17:10:47
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0