Underbar vecka med min bästa vän Maria. Del1.

Nu kommer våran underbara vecka i bilder, del 1!
Jag fick dela upp dom lite, för det är så himla många. Hih.

Västerås, Fika, Presenter (Tack gumman. Jag är helt kär i allt jag fick <3. Åhh.), Stockholm, Shopping, Sommarkrysset, Gröna Lund, EMD, Sång, Musik, Insane, Skrik, Skratt, Glädje, Båt, Mys, Globen shopping, Gamla stan, Tranås, Promenad i stan, Mys på bryggan, Pussar, Slappa, Film, Mys vid vattnet, Kramar, Sjön, Linköping, Shopping, Mys, Mys, Mys, Grilla, Seperationsångest, Världens Bästa Vän - Min Maria och mycket mer! - En underbar vecka. Jag saknar dig!!!!!!!!








Jag är så tacksam över att ha dig som bästa vän. Du är bäst!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Maria

JAG SAKNAR DIG DIN JÄVLA BANAN!!!!!!!! <3

2009-07-20 @ 14:00:20
URL: http://ladyluck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0