Jag älskar dig!

Det är ett år sedan jag för första gången stod där längst framme vid scenen i Helsingborg idag. Första gången jag såg Marie live och första gången jag fick träffa henne.
Det var en magisk känsla och kväll och gud så lycklig jag var! Obeskrivligt!

Och gud så lycklig jag är idag. Du har förändrat mitt liv, du har gjort mig så otroligt mycket starkare och du har fått mig att inse att allt har sin mening. Du ger mig ljus och styrka i de mörkaste och svåraste stunderna. Du ger mig hopp och lycka, du får mig att se det från den positiva och ljusa sidan när jag tvivlar på nästan allt jag ser.
Du har gett och du ger mig så otroligt mycket Marie och jag vet inte hur jag någonsin ska kunna beskriva dig eller allt det här.
Din röst är fantastisk, din musik är fantastisk. Du är helt fantastisk på alla sätt och jag ser verkligen upp till dig. Du finns i mitt hjärta nu och för alltid, jag kommer alltid stå vid din sida och jag hoppas att du vet hur otroligt mycket du betyder för mig!

Här kommer bilder från den där fantastiska kvällen.
En utav de absolut bästa dagarna i mitt liv - 25 juli 2008.


















Tårarna rinner av tacksamhet och lycka.
Jag kan inte fatta allt som har hänt och händer.
Jag är så enormt lycklig!
Du är och kommer alltid vara bäst!
Tack för att du finns och för att du är den du är!

Jag älskar dig så enormt mycket <3!

/Malin

Ps. Första bilden är inte tagen utav mig, utan av en av fotograferna där. Och jag bjuder helt enkelt på den bilden.

Kommentarer
Postat av: sofiarosa

åh tack detsamma !:)

2009-07-27 @ 12:23:26
URL: http://sofiarosa.devote.se
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Förlåt för sen kommentar - har haft fullt upp :-) Nu är jag dock tillbaka igen med uppdateringar från senaste tiden, kika in vettja! :-)

2009-07-27 @ 18:08:17
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Kim

Dags att varva upp igen då :-) tack för bildkollaget <3 och ja, picasso betyder verkligen mycket för mig med. Är förevigt tacksam.



Tack för att du finns oxå, Mallanbrallan :)

2009-07-28 @ 12:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0