We’ve got a world of our own.

Hejtjahejhejhejtja!
Hoppas ni mår fint och har haft en bra dag. Med sol!?
Själv mår jag inte tipptopp direkt då hostan inte ger med sig för fem öre.
Jag tänkte därför gå och lägga mig nu.
Förövrigt så har min dag har varit ganska lugn och skön. Efter frukosten på soldäcket kom mormor & morfar förbi en sväng, sen har jag kört lite med högtrycken på altantaket, klippt gräset, spelat musik, sjungt (Jag vet, jag får egentligen inte det nu när jag hostar och inte är bra. Men det är så himla svårt att vara tyst ju), vi har grillat, jag har gått en runda oså har jag pratat med min Maria <3.

Jag har inga direkta planer inför morgondagen, jag ska bara ta det lugnt och försöka få hostan att ge med sig.
Jag ska ut och gå också förästen. Jag har bestämt att jag ska göra det varje dag ett tag framöver. Det är riktigt skönt när man väl kommit ut och väldigt nyttigt!

Bilden är från förra veckan. Ska försöka få upp dom andra imorgon. Vi får se :)


Allting är möjligt!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0