Minnen, känslor och helt galna bilder!

... jag skojade bara, det var inte alls allt för mig ikväll. Haha.
För titta vad jag precis hittade:

Bästa Marie!


Ser ni att jag har exakt samma min som Marie har på plakatet? :o Skumt!


HAHAHAHA. Okej. jag bjuder på den! Det är ju ändå ett år sen snart. =(gun

Men det är ju helt sjukt!
Ärligt, jag kommer aldrig glömma denna kvällen! .... nu kommer tårarna!
Det var första gången jag såg Marie live och träffade henne, och det var verkligen helt magiskt!

Jag minns så väl att en av fotograferna frågade om han kunde få ta en bild med oss och plakatet. Det var precis innan vi skulle gå bakom scenen för att (Kanske, vi visste ju inte än) få träffa Marie! Och just nu hittade jag dessa bilder, nästan ett år senare!

Åh vad jag älskar henne!
Åh vad jag saknar henne!
Och åh vad jag måste sova nu!


Vi gör ett nytt försök!
Puss och godnatt!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Cherie

Magisk och helt fantastisk kväll som vi aldrig glömmer <3



HA HA HA en gång för alla på mig, USCH, ehehehe :D

2009-07-06 @ 00:15:33
Postat av: kimmmm

hahaha alltså malin, du har en picasso-blogg & ändå handlar 90% av dina inlägg här om marie AHAHHA du är skön! :*

2009-07-16 @ 18:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0