Ask yourself what is really important to you.

Hej!
Det är ju underbart det här, eller hur!? Jag lyckas alltid blogga runt klockan tolv. Men jag hinner inte innan.
Vad gör du då? - Ja precis, vad gör jag då!? Det vet jag inte ens själv. Haha.
Idag har jag i alla fall städat klart i mitt rum, så himla skönt!
Sen har jag pratat med min bästis, lyssnat på musik och gråtit.
Ja jag har faktiskt gråtit, eller det kom i alla fall några tårar.

Den första omgången kom imorse när Marie hade bloggat och lagt upp olika videor från idol, låtar från plattan och skrivit några rader.
Det är så obeskrivligt allt jag har varit med om och när man tänker tillbaka på allt så kommer tårarna! Hon är så obeskrivlig! Och allt det hon ger och har gett mig är verkligen ovärdeligt. Jag har fått minnen för livet och jag ser fram emot ännu fler! Denna resan har ju bara börjat <3.

Den andra omgången kom när jag satt och kollade på Bachelorette. Det var otroligt mycket känslor i programmet och otroligt mycket känslor väcktes inom mig. Att få sitt hjärta krossat eller krossa någon annans hjärta är ju hemskt. Det var i alla fall otroligt fint men sorgligt vissa stunder att tårarna faktiskt ville rinna ner från mina kinder.

Jag älskar kärlek. Och det finns så otroligt många olika sorters kärlekar. Det är bland det finaste som finns. Men det kan också vara bland det svåraste som finns ibland!
Men jag tror vi sätter stop där för ikväll.
Imorgon ska jag åka till Norrköping med Sandra. Vi får se hur det går, med tanke på att vi knappt hittar där. Haha!
Åh. Det blir i alla fall Gina och förhoppningsvis en Ice chai latte på Wayne´s cooffe (hoppas hoppas att det finns där). Så himla gott!

På fredag får jag träffa min älskade bästis Maria igen. Det är lika underbart varje gång <3!
Så imorgon ska jag även packa lite!

På tal om kärlek och världens bästa Marie Picasso!

Jag älskar låten och jag älskar henne!
Lyssna och njut!


Ta hand om er!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0