Cos it's a good thing, mh oh yeah!

Hej alla sötnosar!
Nu är det såhär att jag har hittat en klocka från den underbara smyckessidan http://www.cocoo.se (Finns även numera som butik i Stockholm!) Ta en titt vettja!
Jag vill så gärna ha en vit klocka, speciellt nu när man kanske börjar bli lite brun, ehehe.
Men även klockor i färg, för det är så sjukt snyggt, right!?  Så kul när man kan matcha och ha sig, jag älskar't!

Men jag behöver er hjälp. Säg nu från djupet av era hjärtan vad ni tycker om klockorna!
Är det bland det fulaste ni har sätt? Eller tycker ni som jag, att jag ska köpa båda två. hahahaha.
Säg nu vad ni tycker och hjälp mig!





Om typ 2 minuter händer något kul. Jag vet inte vad :o. ehehehe. Jo jag vet faktiskt vad.
Men mer om det imorgon vah!

Hoppas inte regnet har öst ner lika mycket på er som på mig och Kimmann idag.
Vi har nämligen spenderat våran dag i Jönköping!
Massa rea på älskade gina och en Ice Thai Latte på Wayne´s bland annat :* Härlig dag!

Take Care!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Amanda

Översta klockan passa dej blondi:)

Det har blixtrat och regnat.



GRATTIS MALIIIIIIIIIIN :)

2009-07-02 @ 00:02:36
Postat av: Limpan

den övre var ju sjuukt snyggast :)

det har vart sol idag..men tror det är åska på gång..vi får se :)

2009-07-02 @ 00:04:25
Postat av: CherieCherranSkottcherra

AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH

den vitaaataaatatt :****

hallåå lixom vad FIN! tjiiiiises!

GLIIITTTTER ihihihihi <3 MAL, jag kan få din svarta då?! (a)(a)(a)



puusss <3

2009-07-02 @ 01:32:07
Postat av: Paulina

Godmorgon måste säga att jag tycker det är lite kul att läsa din blogg! din humor! haha och jag tyckte förövrigt att den vita klockan var mkt fin! :)



<3

2009-07-02 @ 09:11:39
URL: http://honheterpaulina.blogg.se/
Postat av: din perro!!

båda såklart :D

2009-07-02 @ 19:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0