Give me some time...

När jag gick in på www.cocoo.se imorse fick jag syn på den här och föll direkt... igen.
Den fanns inte i denna färgen innan.  Men åh, den är så himla snygg!

Och nu har jag bestämt mig för att beställa den fantastiska klockan i denna färgen till och börja med.
Om den är bra så kommer jag garanterat köpa den vita med!

Vad tycker ni om den?


Här är det förövrigt så himla tråkigt väder. Enormt varmt, men ingen sol.
Och det känns som om det kommer komma en rejäl smäll när som helst.

Nu borde jag ta tag i min enorma klädhög som jag slängde ner i relaxen igår (vi var ändå ute hela tiden, men om någon skulle gå in så syntes den minst där nere), eheh.
Vi får se om jag orkar!

Puss!
/Malin


Kommentarer
Postat av: Limpisen från Ålandsholmen :P

Kimpan tycka du lyda kimpans råd och flytta ihop med denna där ;D

2009-07-03 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0