Massa tidningar och massa tankar!

Hej fina!
Min dag har i stor del bestått av att rensa tidningar. Har kollat igenom nästan alla jag hade, tyckte att många utav dom har gjort sitt nu. Hittade några grejer med fröken picasso YAY. Det var ju det som var själva grejen varför jag tittade igenom dom. Man kan ju inte slänga något med Marie. Nej nej nej. Det går inte.

Hittade bland annat denna:

Underbart!

Jag har faktiskt inte gjort mycket mer än så. Städningen fortsätter imorgon faktiskt. och den där promenaden ska jag också försöka hinna med :)!

Förövrigt har jag inte så mycket mer på hjärtat för ikväll.
Tänker så himla mycket just nu men känner inte för att dela med mig av tankarna idag.
Vet inte varför men jag har så mycket som snurrar runt i min hjärna för tillfället.

Hoppas ni har det bra och tar hand om er själva och alla andra!

Faith, hope and love!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej du är söt puss jag älskar dig :***

2009-07-08 @ 21:33:31
URL: http://ladyluck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0