Min födelsedag!

Min dag började med att mamma och Håkan (Min plast pappa) kom in och sjöng för mig (gulligt, jag vet). Det var dock inte många rader, hahaha. De hade paket med sig och frukosten var framdukad på utealtanen. Färska frallor, värme, klarblå himmel, sol, massa paket och flaggan var hissad!
Efter den där frukosten gick dagen i ett. Den bara sprang förbi typ, undrar om den var med i nåt maratonlopp eller nåt. Helt ärligt, HAHA.
Jag duschade och gjorde mig iordning och sen åkte vi och handlade. Bland annat typ tvåhundra kilo hamburgerbröd, ehe. Direkt efter vi precis hade kommit hem åkte vi ner på stan. Hem igen och börja baka tårta, bära bord, skära grönsaker och börja grilla hamburagre (LÄS: jag åt givetvis fantastiska quornburgare!). Tio i 6 stod jag på mitt rum med lagom mycket solsting och beslutsångest. Jag visste ju inte vad jag skulle ha på mig!! Ovanligt när det gäller mig, verkligen, ehehe. Och gästerna skulle komma/kom vid klockan 6. Bra mallan, bra! Det är ju rätt sjukt alltså. Man har en garderob som håller på att trilla ur väggen för att den är så full. Men ändå vet man inte vad man ska ha på sig. Jaja, till slut kunde jag bestämma mig och jag hann!

Kvällen blev fantastisk faktiskt. Och vid halv 7 - 7 tiden kunde jag äntligen sätta mig ner och äta lite :). Vi åt och pratade, spelade musik och bara njöt av det underbara vädret och sommarkvällen. Okej, helt ärligt så var det nog bara jag som njöt av värmen. Dom andra tyckte det va alldeles för varmt. Men jag tyckte bara det var skönt, hah.
Det blev en fotbollsmatch mellan tjejerna och killarna (inte alla dock, vi var bara 6 stycken som spelade) där tjejerna tog hem segern, YAY.
Efter en svettig match tog vi oss ett dopp i våran lilla svartå som rinner precis nedanför. Skit skönt!
Sen ringde jag Maria och vi låg och skrattade i några timmar, haha.
Dagen blev kalasbra och jag vill tacka för alla fina grattishälsningar, presenter, telefonsamtal, sms och framförallt för att ni finns (ni vet faktiskt vilka ni är :))!

Vad fick jag då?
Jo, först och främst så fick jag denna mobilen för ca två veckor sedan i present, då det var kris eftersom min andra la av hela tiden. Älskar den!

De andra paketen innehöll bland annat; pengar, presentkort på fantastiska gina, två helt underbara budskaps halsband, smink, pengar, mer smycken, ännu mer pengar, krämer av olika slag, nagellack, lösnaglar, ansiktsmask, naturgodis, en tidning, kontantkort och en skitsöt spargris, (undra varför mamma gav mig den. Tycker hon inte att jag spara tillräckligt med pengar eller :o eheheheh). Texten på var ju rätt klockren.



Har inte bild på allt men här är i alla fall några bilder!
På budskaps smyckena som jag fick av mina låtsas systrar stod det; Carpe diem på ena sidan och Lev din dröm på andra sidan (staven) och på det andra stod det It´s a winning streak. Så enormt fina!

Sist men inte minst så fick jag en helg i mitt älskade Stockholm nästa helg. Det blir shopping, grönan och en massa annat mysigt tillsammans med min bästa vän Maria och familjen (mamma, Håkan, bror och hans tjej Amanda). Tusen tack <3!

Peace!
/Malin


Kommentarer
Postat av: Kimilimibimisimijgfjgfhygkr

FINNNNNNNNNT! :D

2009-07-04 @ 18:55:58
Postat av: Amanda

Snygga grejor :)

2009-07-06 @ 00:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0