HJÄLP

HALLÅ MINA VÄNNER. HJÄLP! GÖR BARA SOM JAG SÄGER! Ni klickar på länken nedan, går in, ni lägger en röst med FEM stjärnor och sen har ni gjort något väldigt bra.
Tilly är finalist och ska vinna detta nu, okej? - Du är så värd detta, tilly!!!!!!11

Hon är grym. En grym sångerska och en fantastisk person. Hon är så värd att få vinna detta och jag vill verkligen hjälpa henne. Så för våran skull, gör bara ett klick på länken och lägg en röst.
http://www.metroonstage.com/artist/tilly-thomson



Angående mig och vad jag gjort och vart jag tagit vägen, så ska jag berätta. Jag ska bättra mig, jag lovar! Åh, vad jag saknar er. Men jag har varit i Spanien och innan dess har jag varit hemma i Stockholm. Jag lovar att ni ska få se en massa bilder och veta lite andra roliga saker, men inte just nu. För nu ska jag fixa mig och sen drar jag och min fina kusin till Linköping och shoppar asset av oss.
Ni är så fina. Ta hand om er själva, om alla andra i er omgivning och glöm inte bort djuren, dom fina små djuren.

Till dig Malin, vad glad jag blir! Tusen tack för den fina kommentaren, jag ska bättra mig! Saknar dig också, fina du! Ta hand om dig och ha en underbar dag, så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: MALIN

jag har röstat på henne nu :D

2010-04-09 @ 10:26:21
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: simone

Vilken pingla ;D

2010-04-10 @ 14:00:09
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0