SKOLAN

Sitter i skolan och har räddningsmedicin, det är ungefär lika segt och tråkigt som vanligt. Men det är sol ute, vilket gör livet mycket lättare. Igår kom jag på en så jäkla bra idé, men mer än så tänker jag absolut inte säga, ännu! Svenska och historia är vad jag har kvar i skolan idag, sen ska jag nog dra inåt Jönköping och köpa mig ett par svarta converse. Vi hörs senare, jag har ju många bilder att bjuda på fortfarande, får se när nästa inlägg med bilderna kommer!

Kim hälsar med en söt bild tagen med skolans bästa webkamera, eh! Gullig.


Avslutar detta inlägg med att citera världens bästa Marie Picasso. Läs, tänk efter, ta in!

"Du min kära läsare är underbar och stark och jag hoppas att du mår bra !
Om du inte gör det så vet du att livet utmanar dig för att du ska växa och bli den du är menad att bli !"
Kärlek Picasso

Hörs senare! Puss!

Kommentarer
Postat av: Robina

Japp, allt är bra med mig :) ja, vist är han söt :)

2010-04-15 @ 13:42:01
URL: http://robeas.blogg.se/
Postat av: MATILDA

min dag har varit underbar ! så otroligt fint väder :D

och hur är läget med dig idag ? :D

2010-04-15 @ 16:49:26
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0