ÄNNU MER MYSPYS

Sista delen av kvällen spenderades hos min fina vän Sandra. Vi kollade på the bachelorette och lipade ikapp. Åh vad jag älskar det. Det är så fint och så mycket kärlek att man blir mer kär än vad man redan är. Och är man det inte, så blir man det. Men det är också mycket smärta och tårar, åh vad jag grät!
Sen satt vi bara och pratade och hade det bra. Tack för kvällen gumman!

Idag ska jag bara ta dagen som den kommer. Jag kanske ska ta och rensa garderoben eller något sånt roligt, vi får se! Började iallafall denna måndag med en springtur, inte jättebra med tanke på att jag har ont i halsen, men det känns otroligt skönt nu efteråt.
Puss!


En bild tagen från bilen påväg ner till Halmstad för några veckor sedan.


Kommentarer
Postat av: sofia

sv; Vad kul att du tycker det, verkligen! :D

Hoppas du fortsätter kika in ;)

2010-08-09 @ 15:05:25
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0