I'M TAKING IT OUT OF MY HANDS



På bilden ovan ser ni min hand. Den tillsammans med två favoritarmband (Thomas sabo armbandet som jag fick av Alexandra i födelsedagspresent, och så det andra som jag köpte på H&M i Stockholm) och en av mina favoritringar. Dessutom en liten del ur underbar låttext ur låten "out of my hands" med min favorit, Marie Picasso!

Gårdagen och dagen idag har varit otroligt lugna båda två. Därför har det inte blivit så mycket uppdatering. Idag har jag iallafall äntligen packat upp min resväska och dammsugit hela huset. Ikväll blir det mys med tacos.
Annars har jag inte så mycket mer på hjärtat för tillfället. Jag hoppas att ni har en underbar dag, vart ni än befinner er och vilket väder ni än har. Catch the day!
All kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0