OCH PRINSESSAN FANN SIN PRINS...

... typ. FÖR JAG KÖPTE SKORNA! Och jag är så lycklig över det. De är så fina! Men okej, de kanske är långt ifrån en prins och ännu längre ifrån en groda som i sin tur hade kunnat bli en prins (hahaha). Men åh, de är kärlek iallafall!
Jag och Marcus (min storebror) hade en trevlig stund uppe på A6 med lite shopping iallafall. Då han inte bor hemma så mycket längre så är sådana här stunder guld värda! Det är så skönt att vi har varandra. För trots olika åsikter/värderingar/tankar ibland så kommer vi alltid finnas där för varandra. Det vet vi om.
Jag köpte en kalender också men träningskläderna fick vänta då vi hade lite bråttom i slutet!
Resten av dagen har jag spenderat hos mamma i hennes affär (hon har en klädaffär). Jag har vikt nyinkomna jeans och ätit knäckebröd i personalrummet typ.
När vi kom hem köpte vi med oss lite kinamat. Jag har ätit (det var dock några timmar sedan nu) och nu sitter jag här. Det ligger en Veckorevyntidning bredvid mig som jag tänkte läsa när jag ska sova sen. Trevligt! Har inte prenumenerat på flera år men fick ett härligt erbjudande och skickade in lappen för några veckor sedan. Nu har jag fått min första tidning av fem.
Hoppas ni har haft en fantastisk dag!
LYCKA!

Ps. Bilder på alla mina nya grejer (bland annat... skorna!) kommer imorgon.


Jag för ett antal år sedan. Känner mig ganska lycklig just nu, precis som på bilden.

Kommentarer
Postat av: Eve

Haha typiskt oss tjejer att vara innerligt lyckliga för vi köpt ett par skor :D gullig bild!

2010-08-18 @ 22:26:10
URL: http://evelinastarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0