SÖNDAG

Hej alla solstrålar!
Idag har varit en seg och lugn dag. Åkte upp en sväng till A6 och IKEA. Gick runt och tittade runt lite. Samtidigt som jag gick där stannade jag upp för en sekund och kunde inte ens komma på vad jag tittade efter, eller vad jag tittdade på. Det är antagligen för mycket andra tankar som snurrar i min hjärna för tillfället. När jag kom hem kom jag inte ens ihåg vad jag kollat på. Skum känsla!
Jag bäddade ner mig i sängen för en stund, satte på en bra spotifylista och blundade, tänkte, funderade, undrade, drömde.

Sen gick jag upp och där började tjaffset med Hugo, min lilla lillebror. Det är otroligt roligt att retas ibland. Nu har vi sprungit runt här och bråkat och retats (mer lite såhär kärleksfullt, jag skulle ju aldrig bråka på riktigt med den lille skiten, haha ;).) med varandra i typ en timme. Haha... och nu kom han ner hit till mitt rum igen. Nu ligger han bokstavligen på golvet med en fotboll, trixar och gör allt för att få lite uppmärksamhet. Därför ska jag gå med honom till fotbollsplanen och spela lite fotboll med honom.
Vi hörs senare. Då med lite roligare inlägg kanske, hoppas på det!
KYSS!


Hugo i Halmstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0