VEM ÄR DU?

Ja, jag har faktiskt mer läsare än man kan tro. Och jag skulle så gärna vilja veta vilka ni är. Vem är du som läser min blogg och har du också en blogg som jag och många andra kanske skulle vilja börja läsa? Svara bara på frågorna nedan och skicka dom + en bild (om du vill ha med det, inget måste!) till min mail ([email protected]) , så lägger jag upp dig här på min blogg. Roligt va? Idén och listan på frågor är så tagen som den kan bli från finaste Marie Picasso! 

Namn:
Ålder:
Bor:
Sysselsättning:
Hobby:
Favorit resmål:
Husdjur:
Mina favoritskor ser ut såhär:
Denna klädstil trivs jag bäst i:
När jag är kär blir jag:
Jag bloggar ? isåfall var :
Den snyggaste kvinnan:
Ditt bästa skönhetstips:
Den snyggaste mannen:
Här vill jag helst bo:
Jag bli riktigt förbannad när:
Jag blir som gladast när:
Detta ska jag göra i sommar:
Drömyrke:


Världens bästa förebild!


Kommentarer
Postat av: MALIN

Namn: Malin Palm

Ålder: 16, snart 17

Bor: Malmö

Sysselsättning: Vänner, plugget och bloggen

Hobby: Fotografera

Favorit resmål: USA och Vietnam

Husdjur: Min pappa

Mina favoritskor ser ut såhär: Vita Converse

Denna klädstil trivs jag bäst i: Mysigast är leggings och en stor tröja, men trivs bäst i.. hm.. shorts med högmidja, ett snyggt linne till och bustier.

När jag är kär blir jag: Kär

Jag bloggar här: http://malinkirstine.blogg.se/

Den snyggaste kvinnan: Du, Megan Fox, Ashley Olsen

Ditt bästa skönhetstips: Älska dig själv

Den snyggaste mannen: Robert Pattinson!

Här vill jag helst bo: På gatan

Jag bli riktigt förbannad när: Du inte bloggar

Jag blir som gladast när: Du bloggar

Detta ska jag göra i sommar: Ha sommarlov

Drömyrke: Fotograf

2010-08-07 @ 02:06:14
URL: http://malinkirstine.blogg.se/
Postat av: KIM (bild? nä)

Namn: kim nilsson-alsén

Ålder: 18

Bor: nässjö, skeppshult, ljungby!

Sysselsättning: ehhh, datorn?

Hobby: gillar att rita & skriva & göra listor över allt möjligt!

Favorit resmål: LONDON (skulle vilja resa till usa & jerusalem/betlehem/där jesus sägs ha levt & egypten)

Husdjur: inget, vill ha en kiseunge!

Mina favoritskor ser ut såhär: mina blå vans

Denna klädstil trivs jag bäst i: avslappnad, som outfiten på min blogg. utom hatten, haha

När jag är kär blir jag: har aldrig varit kär, mannen

Jag bloggar ? isåfall var: HAHA ja, knilssonalsen.blogg.se

Den snyggaste kvinnan: natalie wood/audrey hepburn/megan fox (innan operationerna)

Ditt bästa skönhetstips: drick mycket vatten och ät inte lösgodis för då får du en miljon mini-finnar

Den snyggaste mannen: steve mcqueen/mike vogel/dougie poynter

Här vill jag helst bo: malmö eller london

Jag bli riktigt förbannad när: folk inte kan sköta sitt eget liv istället för andras

Jag blir som gladast när: jag hittar ny bra musik/nya bra band, jag köper något som jag velat ha länge, när jag haft en riktigt bra dag/kväll och ligger i sängen och tänker på hur bra livet är

Detta ska jag göra i sommar: jobba jobba jobba

Drömyrke: lärare

2010-08-07 @ 06:31:04
URL: http://knilssonalsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0