VI TAR EN PAUS OCH LÄMNAR RUMMET

Halloj!
Sitter och äter en riktigt god lunch som jag slängde ihop precis. Quornburgare (vegetarisk motsvarighet till hamburgare/en köttbit) och en grekisk sallad. Mmmm. Hittills idag har jag sovit länge, duschat, fixat till mig lite, lyssnat på musik och tänkt ännu mer på skorna i föregående inlägg. Ska till a6 med min älskade storebror sen. Går jag förbi dem kommer jag inte kunna hålla mig längre...
Måste iallafall upp och köpa en ny kalender och nya träningskläder då jag och några utav mina härliga bbbbrudar ska börja träna tillsammans när skolan börjar. Sitter och chattar med Evelina (ja, samtidigt som jag äter) och vi funderar hur vi ska få ihop träningen denna termin då vi inte har samma scheman någon av oss. Men om man bara vill går allt, vi får köra sena eftermiddagar!

Nu ska jag diska stekpannan och försöka få ihop en fin outfit... fin blandning!
Vi hörs senare. KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Eve

Det löser sig nog med träningen! :) (& köp skorna!) <3

2010-08-18 @ 13:43:50
URL: http://evelinastarck.blogg.se/
Postat av: Anette

sv: TAAACK SÖT! Jag ville ha nått enkelt så det blev som det blev :D



Naw, nej men gumman, jag hoppas inte det skiter sig för din skull. Du förtjänar det bästa!!

Ja visst är det märkligt. Men det är som det är. Snart ses vi, och då kommer man kanske sakna varann ännu mer hihi :)



Åh, låter toppen. Förutom att jag nästintill avskyr Ola. Usch. Jag håller mig till Oskar Linnros haha, som jag btw såg live igår, det var sjukt bra!! :D



Jag mår bra, tack. Är jättetrött, jobbet suger musten ur mig som vanligt, men imorn är sista dagen, sen är jag ledig!!! Tills skolan böjar iallafall... Ta hand om dig sötnos! PUSS <3

2010-08-18 @ 20:51:01
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0