EVERYBODY´S BROKEN

Som ni kanske redan förstått har jag inte mått så bra på sista tiden. Det är rätt jobbigt emellanåt faktiskt.
Men i förrgår skickade min fina vän Andreas denna låten till mig. Han sa att han tänkte på mig när han hörde den och att han ville muntra upp mig lite. Så gulligt.
Den är ju bra dessutom!


It's ok, to be a little broken
Everybody's broken, in this life
It's ok, to feel a little broken
Everybody's broken, your alright
It's just life

Inget Made In Sweden idag inte. Det suger elefantballe!

Kommentarer
Postat av: Cherie

It will be alright!

fint låt, fin mal, puss <3

2010-01-28 @ 23:02:24
Postat av: Anna

sv: Okej :) jag ska till bodaborg med mina vänner och min pojkvän, och ta det väldans lugnt annars :D

2010-01-30 @ 00:09:11
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0