Made in Sweden

Hej!
Ja ni, mitt liv har nog aldrig varit mer fullspäckat än vad det precis varit och inom kort kommer bli igen. Men på något sätt har jag ändå saknat bloggen och att få skriva lite ibland.
Under tiden jag inte har bloggat så har det hänt så otroligt mycket i mitt liv. Både positiva och lite mindre positiva saker. Men det kanske vi kan ta en annan dag.

Nu har jag precis tittat på första avsnittet av nya säsongen av Made in Sweden. Jag kan inte undvika att älska det programmet. Inte bara för att Anders Bagge är som en söt liten nallebjörn. Utan också för att jag älskar musik. För att jag någon dag vill stå på scen. Göra det jag älskar. Älska det jag gör. Och sprida så otroligt mycket känslor, tankar och sånt. Kärlek. Det kallas kärlek.

Imorgon är det skola igen så det är nog dags att sova!
Hoppas ni mår fint.


SMILE!
/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0