PROVER SKOLAN JULKLAPP

Jaha då har ännu en måndag flygit förbi. Dagarna går verkligen fort, det är knappt så man hinner med alltså.
Idag gick jag upp tidigt (trots att jag började kvart i tolv) för o åka och ta lite prover. Lite läskigt men skönt att det är gjort. Sen blev det skola tills klockan fem.

Nu ska jag snart åka och hämta ett par egendesignade smycken (Julklapp till en mycket speciell person. Ja, ni hörde rätt. Det är en julklapp. Tyvärr har det blivit rejält mycket försenat).
Vid tio är det dags för Paradise Hotel. Mycccche bra.

KÄRLEK.


Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: ja det har jag :D Nikon är ju bra me, två av mina kompsiar har nikon men dom har faktiskt inte varit helt nöjda! men det varierar ju lite, du får helt enkelt kika runt lite :)

2010-01-25 @ 22:02:38
URL: http://oliviaburman.blogg.se/
Postat av: Malin

Olivia; ja det är inte lätt att veta vilket som är bäst alltså. men jag får kika runt lite :)

2010-01-25 @ 22:17:50
URL: http://hejhejhejhejhejmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0